Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11160
Назва: | Communicative approach to developing linguocultural competence of future foreign language teachers via the course “linguistic country studies” |
Інші назви: | Комунікативний підхід до розвитку лінгвокультурної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов за допомогою курсу «лінгвістична країнознавство» |
Автори: | Мельниченко, Галина Володимирівна Melnychenko, Halyna Volodymyrivna Радкіна, В. Ф. Radkina, V. |
Ключові слова: | communicative competence cross-cultural communication country-though- language studies linguocultural competence future foreign language teachers philological training комунікативна компетентність міжкультурне спілкування вивчення мов у країні лінгвокультурна компетентність майбутні викладачі іноземних мов філологічна підготовка |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Melnychenko H. V. Communicative approach to developing linguocultural competence of future foreign language teachers via the course “linguistic country studies” / H. V. Melnychenko, V. Radkina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 147-152. |
Короткий огляд (реферат): | The article substantiates necessity of including linguistic and country study content while developing communicative competence of students; demonstrates a scheme of applying the communicative approach to developing linguocultural competence of students as a system of country-through-language knowledge, skills and motives that enable effective communication in the process of cross-cultural intercourse. The model of developing such competence is based on the principles of authenticity of linguocultural material, philological way of cognition, polychannel perception of information; and encompasses motivating (psychological), orientating (factual) and communicative (subject-oriented, pseudo-communucative, creative) stages. Стаття обґрунтовує необхідність включення лінгвістичного та країнознавчого змісту при формуванні комунікативної компетентності студентів; демонструє схему застосування комунікативного підходу до розвитку лінгвокультурної компетентності студентів як системи загальномовних знань, умінь та мотивів, що забезпечують ефективне спілкування в процесі міжкультурного спілкування. Модель розвитку такої компетентності базується на принципах достовірності лінгвокультурного матеріалу, філологічному шляху пізнання, поліканальному сприйнятті інформації; і охоплює мотиваційний (психологічний), орієнтуючий (фактичний) та комунікативний (предметно-орієнтований, псевдокомунікативний, творчий) етапи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11160 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Melnychenko Halyna Volodymyrivna 2018.pdf | 743.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.