Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельниченко, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorMelnychenko, Halyna Volodymyrivna-
dc.contributor.authorРадкіна, В. Ф.-
dc.contributor.authorRadkina, V.-
dc.date.accessioned2021-04-09T10:52:00Z-
dc.date.available2021-04-09T10:52:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationMelnychenko H. V. Communicative approach to developing linguocultural competence of future foreign language teachers via the course “linguistic country studies” / H. V. Melnychenko, V. Radkina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 147-152.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11160-
dc.description.abstractThe article substantiates necessity of including linguistic and country study content while developing communicative competence of students; demonstrates a scheme of applying the communicative approach to developing linguocultural competence of students as a system of country-through-language knowledge, skills and motives that enable effective communication in the process of cross-cultural intercourse. The model of developing such competence is based on the principles of authenticity of linguocultural material, philological way of cognition, polychannel perception of information; and encompasses motivating (psychological), orientating (factual) and communicative (subject-oriented, pseudo-communucative, creative) stages. Стаття обґрунтовує необхідність включення лінгвістичного та країнознавчого змісту при формуванні комунікативної компетентності студентів; демонструє схему застосування комунікативного підходу до розвитку лінгвокультурної компетентності студентів як системи загальномовних знань, умінь та мотивів, що забезпечують ефективне спілкування в процесі міжкультурного спілкування. Модель розвитку такої компетентності базується на принципах достовірності лінгвокультурного матеріалу, філологічному шляху пізнання, поліканальному сприйнятті інформації; і охоплює мотиваційний (психологічний), орієнтуючий (фактичний) та комунікативний (предметно-орієнтований, псевдокомунікативний, творчий) етапи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectcross-cultural communicationuk
dc.subjectcountry-though- language studiesuk
dc.subjectlinguocultural competenceuk
dc.subjectfuture foreign language teachersuk
dc.subjectphilological traininguk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectміжкультурне спілкуванняuk
dc.subjectвивчення мов у країніuk
dc.subjectлінгвокультурна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні викладачі іноземних мовuk
dc.subjectфілологічна підготовкаuk
dc.titleCommunicative approach to developing linguocultural competence of future foreign language teachers via the course “linguistic country studies”uk
dc.title.alternativeКомунікативний підхід до розвитку лінгвокультурної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов за допомогою курсу «лінгвістична країнознавство»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychenko Halyna Volodymyrivna 2018.pdf743.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.