Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11143
Назва: | Pedagogical conditions for formation of methodological culture of a future music teacher on the principles of hermeneutic approach |
Інші назви: | Педагогічні умови формування методичної культури майбутнього вчителя музики на засадах герменевтичного підходу |
Автори: | Koval, Anastasiia |
Ключові слова: | high art education methodical culture future teacher of musical art musical art pedagogical condition hermeneutic approach висока мистецька освіта методична культура майбутній викладач музичного мистецтва музичне мистецтво педагогічний стан педагогічний стан |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Koval А. Pedagogical conditions for formation of methodological culture of a future music teacher on the principles of hermeneutic approach / А. Koval // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 117-123. |
Короткий огляд (реферат): | Implementation of educational standards of professional education entails significant enhancing of the scope of a teacher’s professional activity, related to educational and methodological support of the educational process: elaboration of educational and program documentation, control means, methodological provision of the educational process. Methodological activity of a teacher comes to the fore and, respectively, requirements to a teacher’s methodological culture in modern conditions increase, and the essence of teacher’s methodological culture requires a new understanding. Впровадження освітніх стандартів професійної освіти тягне за собою значне розширення обсягу професійної діяльності вчителя, пов’язаного з навчально-методичним забезпеченням навчально-виховного процесу: розробка навчальної та програмної документації, засобів контролю, методичне забезпечення навчального процесу. На перший план виходить методична діяльність вчителя і, відповідно, зростають вимоги до методичної культури вчителя в сучасних умовах, а суть методичної культури вчителя вимагає нового розуміння. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11143 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koval Anastasiia 2018.pdf | 652.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.