Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11143
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Koval, Anastasiia | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-08T08:33:24Z | - |
dc.date.available | 2021-04-08T08:33:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Koval А. Pedagogical conditions for formation of methodological culture of a future music teacher on the principles of hermeneutic approach / А. Koval // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 117-123. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11143 | - |
dc.description.abstract | Implementation of educational standards of professional education entails significant enhancing of the scope of a teacher’s professional activity, related to educational and methodological support of the educational process: elaboration of educational and program documentation, control means, methodological provision of the educational process. Methodological activity of a teacher comes to the fore and, respectively, requirements to a teacher’s methodological culture in modern conditions increase, and the essence of teacher’s methodological culture requires a new understanding. Впровадження освітніх стандартів професійної освіти тягне за собою значне розширення обсягу професійної діяльності вчителя, пов’язаного з навчально-методичним забезпеченням навчально-виховного процесу: розробка навчальної та програмної документації, засобів контролю, методичне забезпечення навчального процесу. На перший план виходить методична діяльність вчителя і, відповідно, зростають вимоги до методичної культури вчителя в сучасних умовах, а суть методичної культури вчителя вимагає нового розуміння. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | high art education | uk |
dc.subject | methodical culture | uk |
dc.subject | future teacher of musical art | uk |
dc.subject | musical art | uk |
dc.subject | pedagogical condition | uk |
dc.subject | hermeneutic approach | uk |
dc.subject | висока мистецька освіта | uk |
dc.subject | методична культура | uk |
dc.subject | майбутній викладач музичного мистецтва | uk |
dc.subject | музичне мистецтво | uk |
dc.subject | педагогічний стан | uk |
dc.subject | педагогічний стан | uk |
dc.title | Pedagogical conditions for formation of methodological culture of a future music teacher on the principles of hermeneutic approach | uk |
dc.title.alternative | Педагогічні умови формування методичної культури майбутнього вчителя музики на засадах герменевтичного підходу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koval Anastasiia 2018.pdf | 652.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.