Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11133
Назва: | Характеристика рефлексивно-оцінного компонента методичної культури майбутніх викладачів |
Автори: | Княжева, Ірина Анатоліївна Knyazheva, Iryna Anatoliyivna |
Ключові слова: | рефлексивно-оцінний компонент методична культура майбутні викладачі |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Княжева І. Характеристика рефлексивно-оцінного компонента методичної культури майбутніх викладачів / Ірина Анатоліївна Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 15–16 трав. 2017 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. ‒ Харків : Право, 2017. ‒ С. 105-109. |
Короткий огляд (реферат): | Потреба в розвитку методичної культури майбутніх викладачів пов’язана з необхідністю не лише усвідомлювати і привласнювати культурний зміст викладацької діяльності, а й створювати власний культуровідповідний зміст, що є умовою професійної самореалізації. Розвиток методичної культури майбутніх викладачів сприяє глибокому усвідомленню місця і ролі освітніх процесів, систем у світовому культурному просторі, є своєрідним містком, що вводить їх до світових здобутків методичної культури, до цілісної єдності культурного розмаїття, кожний прояв якого має сенс лише в його контекстуальному бутті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11133 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kniazheva.pdf | 300.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.