Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11133
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Княжева, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Knyazheva, Iryna Anatoliyivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T11:14:27Z | - |
dc.date.available | 2021-04-07T11:14:27Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Княжева І. Характеристика рефлексивно-оцінного компонента методичної культури майбутніх викладачів / Ірина Анатоліївна Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 15–16 трав. 2017 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. ‒ Харків : Право, 2017. ‒ С. 105-109. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11133 | - |
dc.description.abstract | Потреба в розвитку методичної культури майбутніх викладачів пов’язана з необхідністю не лише усвідомлювати і привласнювати культурний зміст викладацької діяльності, а й створювати власний культуровідповідний зміст, що є умовою професійної самореалізації. Розвиток методичної культури майбутніх викладачів сприяє глибокому усвідомленню місця і ролі освітніх процесів, систем у світовому культурному просторі, є своєрідним містком, що вводить їх до світових здобутків методичної культури, до цілісної єдності культурного розмаїття, кожний прояв якого має сенс лише в його контекстуальному бутті. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | рефлексивно-оцінний компонент | uk |
dc.subject | методична культура | uk |
dc.subject | майбутні викладачі | uk |
dc.title | Характеристика рефлексивно-оцінного компонента методичної культури майбутніх викладачів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kniazheva.pdf | 300.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.