Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11125
Назва: | Methodological recommendations for formation of facilitative competence of future teachers of humanities in institutions of higher education |
Інші назви: | Методичні рекомендації щодо формування фасилітаторської компетентності майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах |
Автори: | Фокша, Олена Михайлівна Foksha, Olena Mykhailivna |
Ключові слова: | facilitative competence methodology formation future teachers of humanitarian specialties institution of higher education фасилітативна компетентність методологія формування майбутні викладачі гуманітарних спеціальностей заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Foksha O. M. Methodological recommendations for formation of facilitative competence of future teachers of humanities in institutions of higher education / O. M. Foksha // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 61-65. |
Короткий огляд (реферат): | The article reveals the methodic aspect of the process of formation of facilitative competence of future teachers of humanities in professional training at a higher educational institution of a pedagogical profile. The author proposes a program for students to acquire information and theoretical material on the issues of facilitation in education; a cycle of practical exercises and tasks that illustrate the functional context of facilitative interaction in the work of a modern school teacher; a system of self-research tasks that make students aware of the importance of facilitative activities in the work of the teacher of the New Ukrainian School. У статті розкрито методичний аспект процесу формування фасилітаторської компетентності майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін у фаховій підготовці у вищому навчальному закладі педагогічного профілю. Автор пропонує програму для засвоєння студентами інформації та теоретичного матеріалу з питань фасилітації в освіті; цикл практичних вправ та завдань, що ілюструють функціональний контекст фасилітаційної взаємодії в роботі сучасного шкільного вчителя; система завдань для самостійного дослідження, які дають змогу учням усвідомити важливість фасилітаційної діяльності в роботі вчителя Нової української школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11125 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Foksha Olena Mykhailivna 2018 .pdf | 301.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.