Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11125
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фокша, Олена Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Foksha, Olena Mykhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T10:19:55Z | - |
dc.date.available | 2021-04-07T10:19:55Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Foksha O. M. Methodological recommendations for formation of facilitative competence of future teachers of humanities in institutions of higher education / O. M. Foksha // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 61-65. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11125 | - |
dc.description.abstract | The article reveals the methodic aspect of the process of formation of facilitative competence of future teachers of humanities in professional training at a higher educational institution of a pedagogical profile. The author proposes a program for students to acquire information and theoretical material on the issues of facilitation in education; a cycle of practical exercises and tasks that illustrate the functional context of facilitative interaction in the work of a modern school teacher; a system of self-research tasks that make students aware of the importance of facilitative activities in the work of the teacher of the New Ukrainian School. У статті розкрито методичний аспект процесу формування фасилітаторської компетентності майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін у фаховій підготовці у вищому навчальному закладі педагогічного профілю. Автор пропонує програму для засвоєння студентами інформації та теоретичного матеріалу з питань фасилітації в освіті; цикл практичних вправ та завдань, що ілюструють функціональний контекст фасилітаційної взаємодії в роботі сучасного шкільного вчителя; система завдань для самостійного дослідження, які дають змогу учням усвідомити важливість фасилітаційної діяльності в роботі вчителя Нової української школи. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | facilitative competence | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | future teachers of humanitarian specialties | uk |
dc.subject | institution of higher education | uk |
dc.subject | фасилітативна компетентність | uk |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | майбутні викладачі гуманітарних спеціальностей | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.title | Methodological recommendations for formation of facilitative competence of future teachers of humanities in institutions of higher education | uk |
dc.title.alternative | Методичні рекомендації щодо формування фасилітаторської компетентності майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Foksha Olena Mykhailivna 2018 .pdf | 301.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.