Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10757| Назва: | State of the integral self-regulation of prospective specialists as a subject of cognition | 
| Автори: | Богданова, Інна Михайлівна Bohdanova, Inna Mikhailivna  | 
| Ключові слова: | state of integral self-regulation personal mobilizedness  | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | 
| Бібліографічний опис: | Bohdanova I. State of the integral self-regulation of prospective specialists as a subject of cognition / I. Bohdanova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 27-32. | 
| Короткий огляд (реферат): | The content of the article is devoted to the disclosure of the state of prospective specialists’ integral self-regulation as peculiar, general, specific formation, the core of which is personal mobilizedness to the successful use of one’s potential opportunities and which serves as a measure of knowledge, skills and experience of successful activity. The characteristics of integral self-regulation are three basic states (passive, moderate and optimal) and three intermediate states (adaptive, resultant, constructive) | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10757 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2016 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bohdanova Inna.pdf | 5.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.