Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1063
Назва: | Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку |
Інші назви: | Spoken speech development of the senior preschool age children |
Автори: | Михайлова, Лідія Іванівна Mykhaylova, Lidiya Ivanivna |
Ключові слова: | розмовне мовлення розвиток діти старшого дошкільного віку дискурсивна діяльність розмовний дискурс компетенція spoken speech development senior preschool age children discursive activity spoken discourse competence |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Михайлова, Л. І. Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лідія Іванівна Михайлова; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 264 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації досліджувалася проблема розвитку розмовного мовлення старших дошкільників, розроблено експериментальну модель розвитку розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку, визначено педагогічні умови її реалізації: забезпечення позитивної мотивації щодо активіза-ції розмовного мовлення дітей; комунікативна спрямованість розвитку розмовного мовлення ді-тей; заохочення і підтримка вихователем ініціативності розмовного дискурсу дітей у ситуаціях «дитина – дитина», «дитина – діти», «дитина – вихователь», «дитина –дорослий»; взаємозв’язок мовних і немовних засобів виразності в дискурсивній діяльності дітей. The thesis is devoted to the problem of spoken speech development of the senior preschool age child-ren. The experimental model of spoken speech development of the senior preschool age children has been worked out; the pedagogical conditions of its realization have been defined: providing positive motivation as to activation of children’s spoken speech; communicative orientation of spoken speech development of children; encouragement and support of initiative of children’s spoken discourse by teacher in the situa-tions ‘child – child’, ‘child – children’, ‘child – teacher’, ‘child –adult’; interrelation of linguistic and ex-stralinguistic means of expressiveness in children’s discursive activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1063 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Михайлова Лідія Іванівна.pdf | 945.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.