Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1063
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайлова, Лідія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Mykhaylova, Lidiya Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-13T14:05:53Z | - |
dc.date.available | 2018-12-13T14:05:53Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Михайлова, Л. І. Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лідія Іванівна Михайлова; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 264 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1063 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджувалася проблема розвитку розмовного мовлення старших дошкільників, розроблено експериментальну модель розвитку розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку, визначено педагогічні умови її реалізації: забезпечення позитивної мотивації щодо активіза-ції розмовного мовлення дітей; комунікативна спрямованість розвитку розмовного мовлення ді-тей; заохочення і підтримка вихователем ініціативності розмовного дискурсу дітей у ситуаціях «дитина – дитина», «дитина – діти», «дитина – вихователь», «дитина –дорослий»; взаємозв’язок мовних і немовних засобів виразності в дискурсивній діяльності дітей. The thesis is devoted to the problem of spoken speech development of the senior preschool age child-ren. The experimental model of spoken speech development of the senior preschool age children has been worked out; the pedagogical conditions of its realization have been defined: providing positive motivation as to activation of children’s spoken speech; communicative orientation of spoken speech development of children; encouragement and support of initiative of children’s spoken discourse by teacher in the situa-tions ‘child – child’, ‘child – children’, ‘child – teacher’, ‘child –adult’; interrelation of linguistic and ex-stralinguistic means of expressiveness in children’s discursive activity. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | розмовне мовлення | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | дискурсивна діяльність | uk |
dc.subject | розмовний дискурс | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | spoken speech | uk |
dc.subject | development | uk |
dc.subject | senior preschool age children | uk |
dc.subject | discursive activity | uk |
dc.subject | spoken discourse | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.title | Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.title.alternative | Spoken speech development of the senior preschool age children | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Михайлова Лідія Іванівна.pdf | 945.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.