Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10618
Назва: | Content-based bilingual education: theoretical perspective |
Інші назви: | Змістовна двомовна освіта: теоретична перспектива |
Автори: | Slobodianiuk, Hanna Anatolievna Слободянюк, Ганна Анатоліївна |
Ключові слова: | bilingual education concept cognitive psychology learning strategies knowledge acquisition двомовна освіта концепція когнітивна психологія стратегії навчання засвоєння знань |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Slobodianiuk A. A. Content-based bilingual education: theoretical perspective / A. A. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 407-412. |
Короткий огляд (реферат): | The paper deals with the content-based bilingual approach. Especially its theoretical background is considered. In recent years content-based bilingual education has become an interesting alternative to more established forms of foreign language teaching in a number of European countries. Стаття присвячена змісту двомовного підходу. Особливо розглядається його теоретична основа. Останніми роками двомовна освіта, що базується на змісті, стала цікавою альтернативою більш усталеним формам викладання іноземних мов у ряді європейських країн. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10618 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Slobodianiuk Anna Anatolievna 2014 5 .pdf | 870.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.