Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSlobodianiuk, Hanna Anatolievna-
dc.contributor.authorСлободянюк, Ганна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-02-11T11:42:32Z-
dc.date.available2021-02-11T11:42:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationSlobodianiuk A. A. Content-based bilingual education: theoretical perspective / A. A. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 407-412.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10618-
dc.description.abstractThe paper deals with the content-based bilingual approach. Especially its theoretical background is considered. In recent years content-based bilingual education has become an interesting alternative to more established forms of foreign language teaching in a number of European countries. Стаття присвячена змісту двомовного підходу. Особливо розглядається його теоретична основа. Останніми роками двомовна освіта, що базується на змісті, стала цікавою альтернативою більш усталеним формам викладання іноземних мов у ряді європейських країн.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectbilingual educationuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectcognitive psychologyuk
dc.subjectlearning strategiesuk
dc.subjectknowledge acquisitionuk
dc.subjectдвомовна освітаuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectкогнітивна психологіяuk
dc.subjectстратегії навчанняuk
dc.subjectзасвоєння знаньuk
dc.titleContent-based bilingual education: theoretical perspectiveuk
dc.title.alternativeЗмістовна двомовна освіта: теоретична перспективаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slobodianiuk Anna Anatolievna 2014 5 .pdf870.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.