Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10618
Title: | Content-based bilingual education: theoretical perspective |
Other Titles: | Змістовна двомовна освіта: теоретична перспектива |
Authors: | Slobodianiuk, Hanna Anatolievna Слободянюк, Ганна Анатоліївна |
Keywords: | bilingual education concept cognitive psychology learning strategies knowledge acquisition двомовна освіта концепція когнітивна психологія стратегії навчання засвоєння знань |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Slobodianiuk A. A. Content-based bilingual education: theoretical perspective / A. A. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 407-412. |
Abstract: | The paper deals with the content-based bilingual approach. Especially its theoretical background is considered. In recent years content-based bilingual education has become an interesting alternative to more established forms of foreign language teaching in a number of European countries. Стаття присвячена змісту двомовного підходу. Особливо розглядається його теоретична основа. Останніми роками двомовна освіта, що базується на змісті, стала цікавою альтернативою більш усталеним формам викладання іноземних мов у ряді європейських країн. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10618 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Slobodianiuk Anna Anatolievna 2014 5 .pdf | 870.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.