Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10516
Назва: | Актуальність застосування квалітологічного підходу до організації процесу підготовки майбутніх викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україні |
Інші назви: | The relevance of applying a qualitative approach to the organization of the process of training future teachers of vocational education in the field of design in Ukraine |
Автори: | Артемьєва, Інна Сергіївна Artemieva, Inna Serhiivna |
Ключові слова: | підготовка майбутніх викладачів професійної освіти професійна освіта дизайн педагогічна майстерність соціальне партнерство training of future teachers of vocational education professional education design pedagogical skills |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ГО "Південна фундація педагогіки" |
Бібліографічний опис: | Артемьєва І. С. Актуальність застосування квалітологічного підходу до організації процесу підготовки майбутніх викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україні / І. С. Артемьєва // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і праткики: зб. наук. робіт міжнародної науково-практ. конференції (18-19 грудня 2020 р., м. Одеса). - ГО "Південна фундація педагогіки", 2020. - Ч. 2. - С. 51-55. |
Короткий огляд (реферат): | Для забезпечення успішної інтеграції в світову економіку, Україні необхідно приділити особливу увагу розвитку такої професійної сфери як дизайн. Професійна підготовка фахівців будь-якої галузі передбачає професійне навчання в закладах професійної освіти будь-якого рівня та напряму підготовки, у результаті якого суб’єкт навчання оволодіває системою наукових знань і пізнавальних умінь, навичок. Представлена публікація виконана в рамках реалізації проєкту Erasmus + KA2 CBHE «Нові механізми управління на основі партнер- ства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні. To ensure successful integration into the world economy, Ukraine needs to pay special attention to the development of such a professional field as design. Professional training of specialists in any field involves professional training in vocational education institutions of any level and direction of training, as a result of which the subject of training masters the system of scientific knowledge and cognitive skills. The presented publication was made within the framework of the Erasmus + KA2 CBHE project “New management mechanisms based on partnership and standardization of teacher training in Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10516 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Artemieva Inna Serhiivna 2020.pdf | 461.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.