Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10516
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Артемьєва, Інна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Artemieva, Inna Serhiivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T09:40:12Z | - |
dc.date.available | 2021-01-11T09:40:12Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Артемьєва І. С. Актуальність застосування квалітологічного підходу до організації процесу підготовки майбутніх викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україні / І. С. Артемьєва // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і праткики: зб. наук. робіт міжнародної науково-практ. конференції (18-19 грудня 2020 р., м. Одеса). - ГО "Південна фундація педагогіки", 2020. - Ч. 2. - С. 51-55. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10516 | - |
dc.description.abstract | Для забезпечення успішної інтеграції в світову економіку, Україні необхідно приділити особливу увагу розвитку такої професійної сфери як дизайн. Професійна підготовка фахівців будь-якої галузі передбачає професійне навчання в закладах професійної освіти будь-якого рівня та напряму підготовки, у результаті якого суб’єкт навчання оволодіває системою наукових знань і пізнавальних умінь, навичок. Представлена публікація виконана в рамках реалізації проєкту Erasmus + KA2 CBHE «Нові механізми управління на основі партнер- ства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні. To ensure successful integration into the world economy, Ukraine needs to pay special attention to the development of such a professional field as design. Professional training of specialists in any field involves professional training in vocational education institutions of any level and direction of training, as a result of which the subject of training masters the system of scientific knowledge and cognitive skills. The presented publication was made within the framework of the Erasmus + KA2 CBHE project “New management mechanisms based on partnership and standardization of teacher training in Ukraine. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ГО "Південна фундація педагогіки" | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх викладачів професійної освіти | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk |
dc.subject | соціальне партнерство | uk |
dc.subject | training of future teachers of vocational education | uk |
dc.subject | professional education | uk |
dc.subject | design | uk |
dc.subject | pedagogical skills | uk |
dc.title | Актуальність застосування квалітологічного підходу до організації процесу підготовки майбутніх викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україні | uk |
dc.title.alternative | The relevance of applying a qualitative approach to the organization of the process of training future teachers of vocational education in the field of design in Ukraine | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Artemieva Inna Serhiivna 2020.pdf | 461.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.