Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10158
Назва: | Рисунок в пленерній практиці |
Автори: | Басанець, Лука Валерійович Басанец, Лука Валерьевич Bassanets, Luka Valeriyovych |
Ключові слова: | пленерна практика графічні завдання рисунок |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Басанець Л. В. Рисунок в пленерній практиці // Збереження і розвиток традицій пленеру: художня освіта і арт-туризм: тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (31 січ.-2 лют. 2020 р., м. Одеса) / коорд. проекту Д. О. Величко; упорядн. А. І. Носенко; відп. секр. Д. О. Величко, А. І. Носенко; ДЗ «Південноукр. Нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського». – Одеса: Астропринт, 2020. – с. 9 – 10. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація: розглянуто значення графічних завдань з рисунку в пленерній практиці. Програма пленерної практики на художньо-графічних факультетах включає виконання низки графічних завдань, які часто розглядаються як другорядні, допоміжні завдання, оскільки зрозуміло, що головною метою пленеру є дослідження кольору і кольорових відносин на «plein air» і їх відмінності від ситуації приміщення, де зазвичай проходить учбовий процес. Тому, як правило, завданням з рисунку, як з боку викладачів, так і з боку студентів приділяється менше уваги. Проте рисунок в пленерній практиці має свої важливі задачі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10158 |
Розташовується у зібраннях: | Збереження і розвиток традицій пленеру: художня освіта і арт-туризм (2020) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Basanets 2020.pdf | 269.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.