Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2017 | Features of formation of the future teacher in the system of pedagogical interaction of the higher educational institution | Kots, Mykhailo |
2021 | Methodological Support of Professional Activity of Pedagogues upon Preschool Children Remote Studying | Руденко, Юлія Анатоліївна; Rudenko, Yuliia Anatoliivna; Просенюк, Анжела Іванівна; Prosenyuk, Angela Ivanivna; Колесник, Алла Георгіївна; Kolesnyk, Alla Georgiіvna; Кавиліна, Ганна Костянтинівна; Kavylina, Ganna Kostyantynivna |
2015 | Social and personal identity of a future teacher | Paderno, Victoria Viktorivna |
2014 | Активізація позитивної мотиваційної спрямованості як константи здійснення педагогічного наставництва | Осипова, Тетяна Юріївна; Osipova, Tetyana Yuryivna |
2010 | Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх учителів математики | Бубнова, М. Ю. |
2025 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | Гуданич, Наталія Миколаївна; Hudanych, Nataliia |
2014 | Дослідження актуальних питань розвитку творчих здібностей молодших школярів в педагогічній діяльності учителя початкової школи | Міненок, Антоніна Олексіївна; Миненок, Антонина Алексеевна; Minenok, Antonina Oleksiivna |
2011 | Експериментальна модель формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей | Бершадська, Ніна Сергіївна; Bershadska, Nina Sergyivna |
2016 | Компетентнісний аспект педагогічних умінь | Білоусова, Надія Валентинівна; Гордієнко, Тетяна Володимирівна; Belousova, Nadezhda; Hordienko, Tatiana |
2019 | Компоненти готовності до здоров'язбережувальної діяльності майбутніх учителів фізичної культури | Богатов, Андрій Олексійович; Bohatov, Andrii Oleksiyovych |
2019 | Компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування здоров'язберігаючих навичок та вмінь у молодших школярів | Богатов, Андрій Олексійович; Bohatov, Andrii Oleksiyovych |
2010 | Методика підготовки магістрантів до педагогічного проектування у професійній діяльності | Солом'яний, Олександр Миколайович; Solomianyi, Oleksandr Mykolayovуch |
2021 | Методичні рекомендації для практичних занять та самостійної роботи студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 013 «Початкова освіта» з навчальної дисципліни «Педагогіка. Модуль 1. Вступ до спеціальності» денної та заочної форм навчання. Одеса : Університет Ушинського | Шпаляренко, Юлія Анатоліївна; Shpaliarenko, Yuliia |
2011 | Методичні рекомендації до вивчення розділу «Управління навчальним процесом» у вищих навчальних закладах з дисципліни «Наукова організація педагогічної діяльності » | Полторак, Валентин Семенович; Poltorak, Valentyn Semenovych |
2021 | Навчально-методичний посібник з педагогічної практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія | Колесник, Алла Георгіївна; Kolesnyk, Alla Georgiіvna |
2021 | Особливості емоційного вигорання педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами | Форостян, Ольга Іванівна; Forostjan, Olha Ivanivna; Соколова, Ганна Борисівна; Sokolova, Hanna Borysivna |
2013 | Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу | Велитченко, Леонід Кирилович; Velytchenko, Leonid Kyrylovych |
2017 | Педагогічна рефлексія: генезис, сутність, функції в освітньому процесі | Сенчина, Наталя Геннадіївна; Senchina, Natalya Gennadiivna |
2014 | Педагогічна система українського дитячого центру «Молода гвардія»: напрямки модернізації | Щубелка, Наталія Володимирівна |
2017 | Педагогічний вищий навчальний заклад як простір професійної підготовки в умовах модернізації педагогічної освіти | Гевко, Ігор Васильович; Гевко, Игорь Васильевич; Hevko, Ihor Vasylyovych |