Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/995
Назва: | Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами |
Інші назви: | Enriching prospective teachers’ speech by means of social and ritual-related idioms |
Автори: | Маркотенко, Тамара Савеліївна Markotenko, Tamara Savelyivna |
Ключові слова: | увиразнення мовлення майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів соціально-обрядові фразеологізми когнітивно-розвивальні вправи педагогічні умови enriching prospective teachers’ speech social and ritual-related idioms cognitive and stimulating tasks cross-curriculum communication educational environment |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Луганський національний університет імені Тараса Шевченка |
Бібліографічний опис: | Маркотенко, Т. С. Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тамара Савеліївна Маркотенко; наук. кер. Н. В. Гавриш; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". – Луганськ, 2001. – 244 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації досліджено проблему увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами. Визначено педагогічні умови увиразнення мовлення майбутніх вихователів (занурення студентів в історико-культурний аналіз народних звичаїв, обрядів, норм поведінки, віддзеркалених у фразеології; забезпечення міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків фахових дисциплін мовознавчого, літературознавчого й педагогічного циклів; цілеспрямоване послідовне впровадження в навчальний процес ВНЗ системи когнітивно-розвивальних вправ фразеологічного змісту). The thesis deals with the issue of enriching prospective teachers’ speech by means of social and ritual-related idioms. Educational environment for researching this aspect along with its optimality have been defined and examined (providing main disciplines of linguistic, literary-studying and pedagogical series of training with the cross-curriculum and inter-subject communications; intensifying students’ skills and knowledge in the realm of historical and cultural analysis of folkways, rites, norms of behavior reflected in the phraseology; purposeful and consistent university-wide implementation of the system of cognitive and stimulating tasks with the idiomatic subject-matter); specifying the levels of teachers’ prospective speech such as advanced, sufficient, intermediate and low on the basis of defined criteria (motivational, vocal, literary-creative, methodical). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/995 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маркотенко Тамара Савеліївна.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.