Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9945
Назва: | Сучасні освітні проекти як умова якісного навчання: соціально-філософський аналіз |
Інші назви: | Modern educational projects as a condition of qualitatetive learning: a socio philosophical analysis |
Автори: | Заварова, Наталія Володимирівна Zavarova, Nataliia Volodymyrivna Орленко, Ірина Миколаївна Orlenko, Iryna Mykolayivna Солнцева, Олена Анатоліївна Solntseva, Olena Anatoliivna |
Ключові слова: | проектування філософія різноманіття компоненти проектування design diversity philosophy design components |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Заварова Н. В. Сучасні освітні проекти як умова якісного навчання: соціально-філософський аналіз / Н. В. Заварова, І. М. Орленко, О. А. Солнцева // Перспективи. – 2019. – №2 – С.54-60. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проектну діяльність як філософсько-теоретичне проектування-конструювання моделей світу і людини на основі розвитку мислення. The article deals with project activity as a philosophical-theoretical design and construction of models of the world and man on the basis of the development of thinking. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9945 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zavarova 2019.pdf | 239.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.