Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаварова, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorZavarova, Nataliia Volodymyrivna-
dc.contributor.authorОрленко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorOrlenko, Iryna Mykolayivna-
dc.contributor.authorСолнцева, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorSolntseva, Olena Anatoliivna-
dc.date.accessioned2020-10-31T09:15:45Z-
dc.date.available2020-10-31T09:15:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗаварова Н. В. Сучасні освітні проекти як умова якісного навчання: соціально-філософський аналіз / Н. В. Заварова, І. М. Орленко, О. А. Солнцева // Перспективи. – 2019. – №2 – С.54-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9945-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проектну діяльність як філософсько-теоретичне проектування-конструювання моделей світу і людини на основі розвитку мислення. The article deals with project activity as a philosophical-theoretical design and construction of models of the world and man on the basis of the development of thinking.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectфілософія різноманіттяuk
dc.subjectкомпоненти проектуванняuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectdiversity philosophyuk
dc.subjectdesign componentsuk
dc.titleСучасні освітні проекти як умова якісного навчання: соціально-філософський аналізuk
dc.title.alternativeModern educational projects as a condition of qualitatetive learning: a socio philosophical analysisuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zavarova 2019.pdf239.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.