Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9919
Назва: | Теоретичні і методичні засади формування комунікативно-мовленнєвої компетентності соціальних працівників у процесі професійної підготовки |
Інші назви: | Theoretical and methodological principles of formation of communicative and speech competence of social workers in the process of professional training |
Автори: | Березовська, Людмила Іванівна Berezovska, Liudmyla Ivanivna |
Ключові слова: | комунікативно-мовленнєва компетентність майбутні соціальні працівники комунікативно-мовленнєві вміння педагогічні умови експериментальна методика communicative and speech competent future social workers communication and speech skills pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Березовська, Л. І. Теоретичні і методичні засади формування комунікативно-мовленнєвої компетентності соціальних працівників у процесі професійної підготовки : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Людмила Іванівна Березовська; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2020. – 531 с. |
Короткий огляд (реферат): | Формування професійної комунікативно-мовленнєвої компетентності у майбутніх соціальних працівників є особливо актуальною в період глобальних інформаційних процесів, оскільки від рівня їхньої підготовки, уміння правильно формулювати висловлювання, будуати діалог, ставити запитання, використовувати засоби мовленнєвої виразності, впливати на емоційний стан співрозмовника, враховувати в процесі комунікації індивідуальні та психологічні особливості клієнта, протидіяти труднощам, залежить вирішення соціальних проблем та життєвих негараздів. The formation of professional communicative and speech competence in future social workers is especially relevant in the period of global information processes, because of the level of their training, the ability to properly formulate statements, build dialogue, ask questions, use speech, influence the emotional state of the interlocutor, take into account communication individual and psychological characteristics of the client, to counteract difficulties, the decision of social problems and life troubles depends. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9919 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Berezovska Liudmyla Ivanivna 2020.pdf | 4.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.