Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9892
Title: | The role of dialogic communication in the process of the future masters-philologists' professional development |
Authors: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
Keywords: | діалогічне мовлення професійне становлення діалогічна взаємодія особистісне та орієнтоване спілкування мовна ситуація ділова гра професійні знання вміння та навички |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Издательство «ЕКС-ПРЕС» |
Citation: | Yablonskaya Tatyana The role of dialogic communication in the process of the future masters-philologists' professional development //Взаємодія на викладача та студента в умовах та на університетську освіту: теорії, технології, управління: Збірник с науки доклади /Трета книга/ – Габрово : Видавництво «ЕКС-ПРЕС», 2019. – С.605-609. |
Abstract: | У статті обґрунтовано, що говоріння є одним із життєво важливих мовних навичок, оскільки на сьогоднішній день неможливо існувати без спілкування і, тим більше, без розмови зі своїми колегами. Саме завдяки спілкуванню із співрозмовниками та взаємному інтересу у магістрів-філологів і зростає потреба конструктивного ведення діалогу, а це у свою чергу сприяє розвитку у них мотивації, бажання брати участь у спілкуванні, опановувати різні стійкі вирази та кліше на ту чи іншу тематику, вникати в їх зміст і використовувати їх у спілкуванні та позитивно впливає на їх професійне становлення. А саме ці фактори у свою чергу і сприяють тому, що студенти набувають здатності робити свою мову яскравішою, забарвленішою, емоційнішою. І це особливо помітно на заняттях з англійської мови, так як він дійсно рясніє всілякими ідіомами, фразеологічними одиницями та багатозначними словами. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9892 |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yablonskaya -statya (2019) The Role of DC.pdf | 94.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.