Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9781
Назва: | Особливості взаємозв’язку психологічного благополуччя з особистісною та соціальною ідентичністі |
Інші назви: | Interrelation of psychological well-being with personal and social identit |
Автори: | Джаббарова, Лілія Володимирівна Dhzabbarova, Liliia Volodymyrivna |
Ключові слова: | психологічне благополуччя студентської молоді соціальна ідентичність особистісна ідентичність структура критерії psychological well-being psychological well-being of student youth personal identity structure criteria social identity психологическое благополучие студенческой молодежи |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Джаббарова, Л. В. Особливості взаємозв’язку психологічного благополуччя з особистісною та соціальною ідентичністю : автореф. дис. ... канд. психол. наук / Лілія Владимировна Джаббарова. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2020. – 20 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню взаємозв’язку психологічного благополуччя з особистісною та соціальною ідентичністю в студентської молоді. На основі аналізу низки наукових підходів (аксіологічного, функціонального, психофізіологічного, емотивного, системного, середовищного) розроблено визначення психологічного благополуччя студентської молоді та створена структура досліджуваного феномену. The dissertation is devoted to the theoretical and experimental research of the relationship of psychological well-being with personal and social identity in student youth. Based on the analysis of a number of scientific approaches (axiological, functional, psycho- physiological, emotional, systemic, environmental), the authors define their own definition of the psychological well-being of student youth, which is characterized as an integral set of psychological properties of students, conditioned by a complex of external and internal factors that contribute to the positive functioning of the personality in the process educational and professional activities, created the structure of the phenomenon being studied. The key components of psychological well-being are epistemological, motivational, affective, value, and co-operative components. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9781 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dhzabbarova Liliia Volodymyrivna 2020.pdf | 450.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.