Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9779
Назва: | Формування професійно-психологічної культури майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освіти |
Інші назви: | Formation of professional-psychological culture of future social workers in the conditions of university education |
Автори: | Гусак, Вікторія Михайлівна Husak, Victoriya Mykhaylivna |
Ключові слова: | професійно-психологічна культура саморозвиток психологічне благополуччя особистісна зрілість самоактуалізація рефлексивність саморегуляція майбутній соціальний працівник компоненти професійно-психологічної культури профессионально-психологическая культура professional-psychological culture self-development psychological well-being personal maturity self-actualization reflexivity self-regulation future social worker components of professional-psychological culture |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гусак, В. М. Формування професійно-психологічної культури майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук / Гусак Вікторія Михайлівна : автореф. дис. ... канд. психол. наук. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2020. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей формування професійно-психологічної культури майбутніх соціальних працівників в умовах ЗВО. Проаналізовано, систематизовано та обгрунтовано теоретичні концепції і наукові підходи до вивчення феномена професійно-психологічної культури як багатокомпонентної структури. Розроблено теоретичну структурно-функціональну модель професійно- психологічної культури соціального працівника, виділено її компоненти у взаємозв’язку з функціями та з урахуванням специфіки соціальної роботи як професійної діяльності: ціннісно-смисловий, рефлексивно-регулятивний, емоційний та комунікативний. Диссертация посвящена изучению психологических особенностей формирования профессионально-психологической культуры будущих социальных работников в условиях учреждений высшего образования. Проанализированы, систематизированы и обоснованы теоретические концепции и научные подходы к изучению феномена профессионально- психологической культуры как многокомпонентной структуры. Разработана теоретическая структурно-функциональная модель профессионально- психологической культуры социального работника, выделены ее компоненты во взаимосвязи с функциями и с учетом специфики социальной работы как профессиональной деятельности: ценностно-смысловой, рефлексивно- регулятивный, эмоциональный и коммуникативный/ The dissertation is devoted to the study of psychological features of the formation of professional and psychological culture of future social workers in the conditions of university education. Theoretical concepts and scientific approaches to the study of the phenomenon of professional and psychological culture were analyzed, systematized and justified as a multi-component structure. A theoretical structural and functional model of professional and psychological culture of a social worker has been developed; its components in relation to the functions and taking into account the specifics of social work as a professional activity are identified: value-semantic, reflexive-regulatory, emotional and communicative. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9779 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Husak Victoriya Mykhaylivna 2020.pdf | 757.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.