Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9661
Назва: | Метафора в світлі теорії пізнання |
Інші назви: | Metaphor in the light of the theory of knowledge |
Автори: | Чекан, Н. І. |
Ключові слова: | метафора пізнання троп топологія metaphor knowledge trope tropology |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Чекан Н. І. Метафора в світлі теорії пізнання / Н. І. Чекан // Перспективи. – 2015. – №1. – С. 146-151. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається пізнавальна природа метафори. Аналіз дефініцій тропології виявляє головну особливість метафори - здатність до побудови картини світу. За основу аналізу форм і способів застосування метафори взята теорія метафори Дж. Лакоффа і М. Джонсона. У статті показано, що метафора використовується для визначення життєвих орієнтирів людини. Виявлено, що роль метафори в пізнанні полягає в структуруванні сфери невідомого, за допомогою чого і стає можливим виникнення нового знання. The article deals with the cognitive nature of metaphors . Analysis definitions tropology reveals the main feature of metaphor - the ability to build a picture of the world . The basis of the analysis of forms and methods of the theory of metaphor metaphors taken J . Lakoff and M. Johnson. The article shows that the metaphor used to determine the orientation of human life . It was revealed that the role of metaphor in cognition is to structure the sphere of the unknown , whereby it becomes possible emergence of a new knowledge. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9661 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chekan. 2015.pdf | 353.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.