Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/956
Назва: Формування корпоративної культури в майбутніх виноробів у процесі фахової підготовки
Інші назви: Formation of corporative culture of future wine-producers in the process of professional training
Автори: Ногінська, Аліна Олександрівна
Noginska, Alina Oleksandrivna
Ключові слова: корпоративна культура
майбутні винороби
педагогічні умови
фахова підготовка
future wine-producers
corporative culture
pedagogical conditions
professional training
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ногінська, А. О. Формування корпоративної культури в майбутніх виноробів у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Аліна Олександрівна Ногінська; наук. кер. Н. І. Кожемякіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше науково обґрунтовано і визначено сутність і структуру поняття “корпоративна культура майбутніх виноробів”; визначено педагогічні умови (залучення студентів до взаємодії та взаємовідносин в андрагогічній моделі навчання; забезпечення міжпредметних зв’язків у формуванні корпоративної культури майбутніх виноробів; наявність методичного супроводу майбутніх виноробів у процесі аудиторного навчання та їхньої самостійної роботи); розроблено експериментальну модель формування корпоративної культури виноробів, що реалізується в три етапи: інформаційно-когнітивний, діяльнісно-репродуктивний, діяльнісно-адаптивний; визначено та науково обґрунтовано критерії і показники сформованості корпоративної культури майбутніх виноробів: етнокультурна; професійно-етична та статусно-рольова компетентності. In the dissertation for the first time was scientifically grounded and defined the essence and structure of a notion “corporative culture of future wine-producers”: the pedagogical conditions have been defined (integration of the students into interaction and interrelations in frames of andragogical model of learning); actualization of interdisciplinal connections in the process of formation of corporative culture of future wine-producers; presence methodological support of future wine-producers in the process of learning in classes and self-learning); the experimental model of the formation of the corporative culture of future wine-makers has been developed, it contains three stages: informational and cognitive, active and reproductive, active and adaptive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/956
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Noginska,.aref.pdf199.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.