Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНогінська, Аліна Олександрівна-
dc.contributor.authorNoginska, Alina Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2018-12-03T13:40:57Z-
dc.date.available2018-12-03T13:40:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНогінська, А. О. Формування корпоративної культури в майбутніх виноробів у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Аліна Олександрівна Ногінська; наук. кер. Н. І. Кожемякіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/956-
dc.description.abstractУ дисертації вперше науково обґрунтовано і визначено сутність і структуру поняття “корпоративна культура майбутніх виноробів”; визначено педагогічні умови (залучення студентів до взаємодії та взаємовідносин в андрагогічній моделі навчання; забезпечення міжпредметних зв’язків у формуванні корпоративної культури майбутніх виноробів; наявність методичного супроводу майбутніх виноробів у процесі аудиторного навчання та їхньої самостійної роботи); розроблено експериментальну модель формування корпоративної культури виноробів, що реалізується в три етапи: інформаційно-когнітивний, діяльнісно-репродуктивний, діяльнісно-адаптивний; визначено та науково обґрунтовано критерії і показники сформованості корпоративної культури майбутніх виноробів: етнокультурна; професійно-етична та статусно-рольова компетентності. In the dissertation for the first time was scientifically grounded and defined the essence and structure of a notion “corporative culture of future wine-producers”: the pedagogical conditions have been defined (integration of the students into interaction and interrelations in frames of andragogical model of learning); actualization of interdisciplinal connections in the process of formation of corporative culture of future wine-producers; presence methodological support of future wine-producers in the process of learning in classes and self-learning); the experimental model of the formation of the corporative culture of future wine-makers has been developed, it contains three stages: informational and cognitive, active and reproductive, active and adaptive.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectмайбутні виноробиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectfuture wine-producersuk
dc.subjectcorporative cultureuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.titleФормування корпоративної культури в майбутніх виноробів у процесі фахової підготовкиuk
dc.title.alternativeFormation of corporative culture of future wine-producers in the process of professional traininguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Noginska,.aref.pdf199.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.