Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9554
Назва: | Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца «Велика меса» |
Інші назви: | Musical-choreographic synthesis in ballet by Uwe Scholz "The Great Mass" |
Автори: | Герц, Ірина Іванівна Hertz, Iryna |
Ключові слова: | музика Уве Шольц хореографія балет інтерпретація |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв |
Бібліографічний опис: | Герц І.І. Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца «Велика меса» // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. – К.: Міленіум, 2018. - №1. – (с.160-164). |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – з’ясування специфіки музично-хореографічного синтезу у балеті Уве Шольца "Велика меса". Методологія дослідження ґрунтується на використанні системно-аналітичного методу у поєднанні з виконавським підходом. Наукова новизна полягає у з’ясуванні особливостей інтерпретації класичної музики у творчості Уве Шольца. Висновки. "Велика меса" Уве Шольца відноситься до такого типу хореографії, в якій пластично розроблені найдрібніші деталі музичного матеріалу і його зображення. Хореолексика У. Шольц – це скрупульозне бачення музики як набору різних виражальних засобів, які є ключем до розгадки образної, в даному разі – релігійної символіки музики, пластична інтерпретація якої вимагає найвищого музичного професіоналізму і величезної етичної відповідальності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9554 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
muzical-chareogr.pdf | 150.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.