Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/906
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Оськіна, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Oskina, Natalia Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-27T12:37:41Z | - |
dc.date.available | 2018-11-27T12:37:41Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Оськіна, Н. О. Підготовка магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Олександрівна Оськіна; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/906 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено підготовку магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання як процес формування професійно-педагогічної компетентності випускника університету; визначено й обґрунтовано складові професійно-педагогічної компетентності магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання (аутопсихологічна, науково-предметна, проектувальна компетентності); виявлено педагогічні умови підготовки магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання. Training of graduate students of pedagogical universities in the organizing of credit-module teaching as a process of professional and pedagogical competence development of university graduates has been researched; the components of professional and pedagogical competence of graduate students of pedagogical universities have been defined and grounded (autopsyhological, scientific and subject, designing competences); the pedagogical conditions of graduate students training have been discovered (orientation of the content of graduate students training toward the organization of credit-transfer system of education; providing of graduate students with skills and habits of credit-module teaching organization. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | магістранти педагогічних університетів | uk |
dc.subject | організація | uk |
dc.subject | кредитно-модульне навчання | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна компетентність | uk |
dc.subject | graduate students of pedagogical universities | uk |
dc.subject | organization | uk |
dc.subject | credit-module teaching | uk |
dc.subject | professional and pedagogical competence | uk |
dc.title | Підготовка магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання | uk |
dc.title.alternative | Training of graduate students of pedagogical universities in the organizing of credit-module teaching | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oskina.aref.pdf | 683.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.