Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8994
Title: | Питання як функція знання |
Authors: | Торохтій, М. А. Torokhtii, M. A. |
Keywords: | питання функція дискурсивне знання тлове знання знання в науці знання в педагогіці question function discursive knowledge background knowledge operative intensity of knowledge knowledge in science knowledge in pedagogy |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Торохтій М. А. Питання як функція знання / М. А. Торохтій // Перспективи. – 2011. – №3. – С. 147-152. |
Abstract: | Погляд на відповідь, як на єдино можливий показник знання не зовсім відповідає складним гносеологічним структурам науково-дослідницьких та освітньо-педагогічних процесів. До таких висновків призводять міркування цієї статті, де питання презентується у дещо несподіваній іпостасі – як функція знання. Approach to an answer as to the only possible indicator of knowledge does not completely correspond to complex epistemological structures of researching and educational processes. Such conclusions are promoted by reflexions of the article where the question is unusually represented as a function of the knowledge |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8994 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Torokhtii. 2011.pdf | 285.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.