Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8994
Назва: | Питання як функція знання |
Автори: | Торохтій, М. А. Torokhtii, M. A. |
Ключові слова: | питання функція дискурсивне знання тлове знання знання в науці знання в педагогіці question function discursive knowledge background knowledge operative intensity of knowledge knowledge in science knowledge in pedagogy |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Торохтій М. А. Питання як функція знання / М. А. Торохтій // Перспективи. – 2011. – №3. – С. 147-152. |
Короткий огляд (реферат): | Погляд на відповідь, як на єдино можливий показник знання не зовсім відповідає складним гносеологічним структурам науково-дослідницьких та освітньо-педагогічних процесів. До таких висновків призводять міркування цієї статті, де питання презентується у дещо несподіваній іпостасі – як функція знання. Approach to an answer as to the only possible indicator of knowledge does not completely correspond to complex epistemological structures of researching and educational processes. Such conclusions are promoted by reflexions of the article where the question is unusually represented as a function of the knowledge |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8994 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Torokhtii. 2011.pdf | 285.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.