Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/887
Назва: | Теоретико-методичні засади формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів |
Інші назви: | Theoretical and methodological bases of formation of communicative-strategic competence of elementary school teachers-to-be |
Автори: | Оліяр, Марія Петрівна Oliyar, Maria Petrivna |
Ключові слова: | комунікативно-стратегічна компетентність майбутній учитель початкових класів теоретико-методологічні засади комунікативна особистість педагогічний дискурс комунікативна стратегія комунікативна тактика педагогічні умови експериментальна методика communicative-strategic competence elementary school teacher-to-be theoretical and methodological bases communicative personality pedagogical discourse communicative strategy communicative tactics pedagogical conditions experimental methods |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Оліяр, М. П. Теоретико-методичні засади формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 : 13.00.04 / Марія Петрівна Оліяр; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 551 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційному дослідженні визначено й обґрунтовано методологічні концепти та лінгвістичні засади формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Уточнено поняття «компетентність», «комунікативна компетентність», «комунікативно-стратегічна діяльність». «комунікативна стратегія», «комунікативна тактика». In the current research thesis the author has defined and substantiated the methodological concepts and linguistic bases of formation of communicative-strategic competence of elementary school teachers-to-be. She has clarified the concepts of competence, communicative-strategic activity, communicative competence, communicative strategy and communicative tactics. The writer of the thesis has revealed the nature and structure of the phenomenon of "communicative-strategic competence of elementary school teachers-to-be". She has classified the communicative strategies of elementary school teachers-to-be by the functions of pedagogical communication and genres of pedagogical discourse. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/887 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОЛІЯР Марія Петрівна.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.