Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/870
Назва: | Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів |
Інші назви: | Theoretic and Methods Bases for Development of Information Competences of Future Elementary School Teachers |
Автори: | Петухова, Любов Євгенівна Petukhova, Lyubov Evgenivna |
Ключові слова: | компетенція компетентність професійні компетентності інформатичні компетентності трисуб’єктна дидактика інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище competence competency professional competences informative competences future elementary school teacher three subject didactics information and communication pedagogical environment |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Херсонський державний університет |
Бібліографічний опис: | Петухова, Л. Є. Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Любов Євгенівна Петухова; наук. консультант В. Ю. Биков; Херсон. держ. ун-т. – Херсон, 2009. – 573 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше обґрунтовано теоретико-методичні концептуальні засади формування інформатичних компетентностей у вищому навчальному закладі; науково обґрунтовано сутність і структуру феномена «інформатичні компетентності майбутнього вчителя початкових класів». Визначено організаційно-педагогічні умови, критерії оцінювання, компоненти інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів та рівні їх сформованості , а також різновиди інформатичних компетентностей. Dissertation is devoted to the topical problem of modern pedagogical science, namely to development of information competences of future elementary school teachers (based on the materials of the course «History of Pedagogics»). For the first time, in the dissertation the theoretic and methods conceptual principles of development of information competences in a high educational institution are grounded; the essence and structure of the phenomenon «information competences of future elementary school teacher» is scientifically grounded. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/870 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.