Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБосенко, Анатолій Іванович-
dc.contributor.authorТопчій, Марія Сергіївна-
dc.contributor.authorTopchii, Mariia Sergiivna-
dc.contributor.authorBosenko, Anatoliy Ivanovych-
dc.date.accessioned2018-11-18T21:33:27Z-
dc.date.available2018-11-18T21:33:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБосенко А. І. Cтан механізмів регуляції серцевого ритму студентів молодших курсів факультету фізичного виховання при виконанні дозованого фізичного навантаження за замкнутим циклом / А. І. Босенко, М. С. Топчій // Вісн. Черкаського університету. - 2017. - № 1. - С. 11-18.-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/842-
dc.description.abstractВивчено динаміку показників кардіоритму у студентів першого та другого курсів факультету фізичного виховання при виконанні дозованого фізичного навантаження за замкнутим циклом. Ритм серцевих скорочень аналізувався за допомогою програми «Caspico» (Коваленко С. О., 2005), в основі якої лежав метод математичного аналізу, або варіаційної пульсометрії Р. М. Баєвського. Виявлено, що на навантаження за замкнутим циклом у студентів молодших курсів факультету фізичного виховання відмічалася значна напруга регуляторних механізмів серцевого ритму, яка, в той же час, не досягала граничних меж і може розцінюватися як оптимальна для даної потужності навантаження.uk
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоuk
dc.subjectсерцевий ритмuk
dc.subjectмеханізми регуляції-
dc.subjectваріаційна пульсометрія-
dc.subjectфізичне навантаження-
dc.titleСтан механізмів регуляції серцевого ритму студентів молодших курсів факультету фізичного виховання при виконанні дозованого фізичного навантаження за замкнутим цикломuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра біології та здоров'язбережувальних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.