Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8338
Назва: | Теоретичні і методичні засади формування лексико-народознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи |
Інші назви: | Theoretical and methodological principles of formation the lexical and ethnographic competence of future primary school teachers |
Автори: | Струк, Анна Василівна Struk, Anna Vasilivna |
Ключові слова: | лексико-народознавча компетентність майбутній учитель початкової школи народознавча лексика педагогічні умови експериментальна методика lexical and ethnographic competence future primary school teacher ethnographic vocabulary pedagogical conditions experimental methods |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ДЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Струк А. В. Теоретичні і методичні засади формування лексико-народознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 : 13.00.04 / Анна Василівна Струк; наук. консультант Н. І. Луцак; ДЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". – Івано-Франківськ, 2020. – 424 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні визначено й науково обґрунтовано педагогічні умови формування лексико-народознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи (наявність позитивної мотиваційної настанови майбутніх учителів початкової школи щодо збагачення їхнього мовлення народознавчою лексикою; забезпечення лексико-народознавчої спрямованості викладання фахових дисциплін; залучення студентів до активного інформаційно-розвивального освітнього середовища лексико-народознавчої спрямованості). The dissertation provides and develops the concept and scientific basements of formation the lexical and ethnographic competence of future primary school teachers. The essence and structure of the phenomenon «lexical and ethnographic competence of future primary school teachers» are revealed; the content of the concepts «competence», «ethnographic competence», «lexical and ethnographic competence», «language and speech training of future primary school teachers» has been clarified. Assessment of the level of lexical and ethnographic competence of future primary school teachers was determined by the following criteria: cognitive-linguistic (indicators: students' awareness of the concepts: «vocabulary», «lexicology», «dialectisms», «dialects», «archaisms», «historicisms», «Space»; with Ukrainian folk traditions, customs, rituals; with ethnographic vocabulary); professionally-oriented (indicators: the presence of ethnographic vocabulary in the active speech of students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8338 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Struk Anna Vasilivna .pdf | 3.36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.