Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8038
Назва: | Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку |
Інші назви: | Preparation of future educators of preschool institutions for the development of creative speech in preschool children |
Автори: | Рогачко-Островська, Марина Станіславівна Rogachko-Ostrovska, Marina Stanislavovna |
Ключові слова: | майбутні вихователі креативність креативне мовлення підготовленість майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку педагогічні умови модель методика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку future teachers creativity creative speech preparedness of future teachers for the development of creative speech of preschool children pedagogical conditions model methodology for preparing future teachers of preschool education institutions for the development of creative speech of preschool children |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Рогачко-Островська М. С. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Марина Станіславівна Рогачко-Островська; наук. керівник А. М. Богуш. – Одеса, 2020. – 327 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми підготовки майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку, обґрунтовано педагогічні умови забезпечення цього процесу, розроблено модель, діагностувальну та апробовано експериментальну методики підготовки майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку, що дало можливість дійти таких висновків. This dissertation features a theoretical generalization and a new solution to the scientific challenge of training future educators for the development of creative speech of preschool children, substantiates the pedagogical conditions for this process, develops a model, diagnosing and testing experimental methods for training future educators for the preschool children's creative speech development, which made it possible to draw the following conclusions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8038 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rogachko-Ostrovska Marina Stanislavovna 2020.pdf | 2.84 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.