Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8007
Назва: | Специфіка антропонімікону «малої прози» О. Довженка |
Автори: | Боєва, Евеліна Володимирівна Boieva, Evelina Volodymyrivna |
Ключові слова: | специфіка антропонімікон «мала проза» О. Довженка О. Довженко |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Боєва Е. Специфіка антропонімікону «малої прози» О. Довженка / Е. Боєва // Художній досвід О. Довженка-прозаїка: збірн. наук. статей. - Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 13-15. |
Короткий огляд (реферат): | Олександр Петрович Довженко писав: «Я належулюдству як художник» [2, с. 150]. Як художник із планетарним мисленням Довженко у своїх творах намагався створити цілісну картину українського життя, української культури в контексті світової. Цій головній меті підпорядкований і ономастикон довженкової «малої прози». Письменник створює широку, барвисту палітру українських онімів, наче квітами, прикрашав власними іменами свої оповідання. Ономатворчість письменника сприймається нами як прикмета ідіостилю, вона визначається навантаженістю номінаційного поля в художньому тексті; вона стала однією з важливих ознак довженківської творчої манери. Не можна не звернути увагу на антропоцентризм оповідань Довженка, що викликає безліч національно- і загально-культурних асоціацій. Цим асоціаціям підпорядковані макротопонім Україна, топонім Дніпро, онімні концентрації, супровідні лексеми, онімні варіанти ліричної прози О. П. Довженка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8007 |
Розташовується у зібраннях: | 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
boeva.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.