Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7874
Назва: | Здоров’язбережувальний аспект виховання в дошкільному навчальному закладі як актуальна проблема у сучасному антропологічному просторі |
Інші назви: | Здоровьясберегательный аспект воспитания в детском саду как актуальная проблема в современном антропологическом пространстве Health-preserving aspect of preschool education as an urgent problem in the modern anthropological space |
Автори: | Просенюк, Анжела Іванівна Просенюк, Анжела Ивановна Prosenyuk, Angela Ivanivna |
Ключові слова: | навчально-виховний процес здоров'язбережувальний вектор виховання дошкільний навчальний заклад дошкільники здоров'я дітей учебно-воспитательный процесс здоровьясберегательный вектор воспитания дошкольники дошкольное учебное заведение educational process health education vector preschool educational institution preschoolers |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Просенюк А. І. Здоров’язбережувальний аспект виховання в дошкільному навчальному закладі як актуальна проблема у сучасному антропологічному просторі / А. І. Просенюк // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 144-147. |
Короткий огляд (реферат): | Охарактеризовано здоров'язбережувальний вектор виховання як одну з актуальних проблем сучасної дидактики. Розглядаються методологічні концепти організації навчально-виховного процесу у ДНЗ на формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у дітей дошкільного віку. The health-preserving vector of education is characterized as one of the actual problems of modern didactics. Methodological concepts of the organization of educational process in school on formation of health-preserving skills and abilities at children of preschool age are considered. Охарактеризован здоровьясберегательный вектор воспитания как один из актуальных проблем современной дидактики. Рассматриваются методологические концепты организации учебно-воспитательного процесса в ДОУ на формирование здоровьясберегательных навыков и умений у детей дошкольного возраста. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7874 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prosenyuk Angela Ivanivna 2017.pdf | 2.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.