Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7805
Назва: | Сутність та структура художньо-мовленнєвих умінь у хормейстерській підготовці майбутнього вчителя музики |
Інші назви: | The essence and structure of artistic-speech skills in the choirmaster training of a future music teacher |
Автори: | Лєснік, Олена Степанівна Lesnik, Olena Stepanivna |
Ключові слова: | компетентність уміння художньо-мовленнєві вміння хормейстерська діяльність мова мовлення спілкування комунікативність competence ability artistic-speech skills choirmaster activity language speech communication communicativeness |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Лєснік О. С. Сутність та структура художньо-мовленнєвих умінь у хормейстерській підготовці майбутнього вчителя музики / О. С. Лєснік // Актуальні питання мистецької освіти та виховання, 2019. – Вип. 1–2 (13–14). – С. 189-200. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається сутність та структура художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в ракурсі їх хормейстерської діяльності. Визначено, що хормейстерська діяльність є багатогранною та характеризується складною структурую. Окреслено зміст художньо-мовленнєвих умінь із позицій педагогічної майстерності та художнього спілкування, який представляє комплекс засобів трансляції художньої інформації хоровому колективу. Відповідно до змісту художньо-мовленнєвих умінь виявлено компонентну структуру, яка уявляє собою конгломерат таких компонентів: мовленнєво-коммунікативного, вербально-інтерпретаційного, мануально-технічного, творчо-виконавського. The article highlights the essence and component structure of artistic-speech skills of the future musical art teacher in the perspective of his choirmaster activity. A number of scientific works are analyzed, where skills are considered as a mode of action mastered by the subject that provides the ability to use them effectively in accordance with the goal and conditions. Regarding professional training of musical art teachers, skills are considered in the context of formation of certain competences, performing skills, culture, etc. It is indicated that vocal-choral work is the most significant in the activity of a musical art teacher, therefore his choirmaster skills, which include a number of competencies, are of particular importance. It is emphasized that artistic-speech skills, directly or indirectly, function in all the components of professional activity. Based on the analysis of scientific literature and personal professional experience, artistic-speech skills are defined as a set of means of pedagogical mastery and artistic communication with students in vocal-choral work, which provides the process of transmitting certain artistic information to singers about the peculiarities of performing an artistic text in accordance with a figurative, style, genre organization. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7805 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lesnik Olena Stepanivna.pdf | 549.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.