Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7804
Назва: | Арттерапевтичні методи інтегрально-педагогічної терапії в роботі з ПТСР |
Інші назви: | Art therapeutic methods of integrated pedagogical therapy in working with PTSD |
Автори: | Поспелова, Ірина Донатасівна Pospelova, Iryna Donatasivna |
Ключові слова: | посттравматичні стресові розлади симптоми ПТСР стадії психотерапії ПТСР стабілізація експлорація інтеграція posttraumatic stress disorders PTSD symptoms stages of psychotherapy PTSD stabilization exclusion integration |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом» |
Бібліографічний опис: | Поспелова І. Д. Арттерапевтичні методи інтегрально-педагогічної терапії в роботі з ПТСР / І. Д. Поспелова // Поспелова І. Д. «Науковий огляд» // Journal Scientific review : наук. журнал. – Київ : Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом». – 2018. – №2(45). – С.190-200. |
Короткий огляд (реферат): | У статті узагальнено досвід упорядкування традиційних, новітніх та авторськіх засобів корекції з використанням арттерапевтичних методів інтегрально-педагогічної терапії мистецтвом, що були запропоновані провідними фахівцями товариства stART-international e.V.з (Німеччина), в практиці роботи психологів з дітьми підліткового віку з симптомами посттравматичного стресового розладу. Доводиться, що успішність допомоги постраждалим дітям гарантовано при проведенні корекції за трьома блоками психологічної арт-терапевтичної роботи, що за метою відповідають трьом основним стадіям лікування ПТСР в психотерапії: стабілізація, експлорація (або «розтин» травми) та інтеграція. The article generalizes the experience of ordering traditional, new and authoritative methods of correction with the use of art-therapeutic methods of integral-pedagogical therapy of art, which were suggested by the leading specialists of the society stART-international (Germany), in the practice of psychologists with children of adolescence with symptoms of post-traumatic stress disorder. It is proved that the success of assistance to the injured children is guaranteed when correcting for the three blocks of psychological art-therapeutic work, which, according to the purpose, correspond to the three main stages of the treatment of PTSD in psychotherapy: stabilization, exploration (or "opening" of trauma) and integration. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7804 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pospelova Iryna Donatasivna 2018.pdf | 730.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.