Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7768
Назва: | Концептуальні засади педагогічного супроводу вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва |
Автори: | Ройтенко, Ніна Олексіївна Roitenko, Nina |
Ключові слова: | вокальна підготовка викладач постановки голосу вокальний розвиток моніторинг рівнів вокального розвитку педагогічний супровід майбутніх учителів музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Наукові записки |
Бібліографічний опис: | Ройтенко Н. О. Концептуальні засади педагогічного супроводу вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва / Н.О. Ройтенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Мистецький освітній простір контексті формування сучасної парадигми освіти» – Кропивницький, 2017 – С. 101-104. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано актуальність проблеми вдосконалення вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Висвітлено роль і провідні завдання педагога-наставника у класі постановки голосу щодо інтенсифікації їх вокального розвитку з метою набуття виконавської майстерності та організації самостійної роботи над музичним твором на кожному з трьох її провідних етапів. Особлива увага приділена опису провідних завдань та способів моніторингу рівнів вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва, прийомів та методів їх педагогічного супроводу упродовж вокальної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7768 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії музики і вокалу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Roitenko Koncept.pdf | 145.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.