Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7506
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самчук, Лариса Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Samchuk, Larysa | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-28T10:45:39Z | - |
dc.date.available | 2020-04-28T10:45:39Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Самчук Л. С. Мовна освіта у соціокомунікативному аспекті / Л. С. Самчук // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 167-171. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7506 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз особливостей мовної освіти в Україні у межах соціокомунікативного підходу. Визначено роль соціокомунікативного підходу для розуміння механізмів становлення і функціонування освіти як соціального інституту. Встановлено, що соціокомунікативний підхід передбачає розгляд освіти як системи комунікації, взаємодії учасників навчального процесу як форму соціалізації людини у контексті культури. In this article analyzed the peculiarities language education in Ukraine within the socio- communacative aspect. Determines the role socio-communicative approach to understanding the mechanisms of formation and functioning of education as a social institution. Established something socio communicative approach involves consideration of education as a system of communication, interaction of participants of the educational process as a form of socialization in the context of culture. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | мовна освіта | uk |
dc.subject | соціокод | uk |
dc.subject | соціокомунікативний підхід | uk |
dc.subject | нова парадигма освіти | uk |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk |
dc.subject | мова | uk |
dc.subject | соціальний інститут | uk |
dc.subject | система освіти | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | language education | uk |
dc.subject | sociocode | uk |
dc.subject | socio-communicative approach | uk |
dc.subject | a new paradigm of education | uk |
dc.subject | intercultural communication | uk |
dc.subject | language | uk |
dc.subject | social institution | uk |
dc.subject | the education system | uk |
dc.title | Мовна освіта у соціокомунікативному аспекті | uk |
dc.title.alternative | Language education in socio-communicative aspect | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Samchuk Larysa 2015 1.pdf | 593.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.