Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 137
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2018 | Емпіричні параметри для психотерапевтичної практики учасників АТО-ООС | Сулятицький, Іван; Suliatytskyi, Ivan; Кравчук, Тетяна; Kravchuk, Tetiana |
2018 | Генезис трансформації почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я | Царькова, Ольга Вікторівна; Tsarkova, Olha; Варіна, Ганна Борисівна; Varina, Hanna |
2018 | Особливості протікання кризи юнацького віку | Цибух, Людмила Миколаївна; Tsibukh, Liudmyla Mykolaivna; Окул, Ілля Ігоревич; Okul, Illya Igorevych |
2018 | Основні напрямки психологічної допомоги провізорамінтернам з метою збереження їх психічного здоров’я | Шматенко, Олександр; Shmatenko, Oleksandr; Руденко, Володимир; Rudenko, Volodymyr; Гончаренко, Наталія; Honcharenko, Nataliia |
2018 | Професійно-особистісні новоутворення на різних стадіях професійного становлення фахівців із соціальної роботи | Балахтар, Валентина Вікторівна; Balakhtar, Valentyna Viktorivna |
2018 | Роль емоційного інтелекту в запобіганні віктимності молоді | Дерев’янко, Світлана; Derevianko, Svitlana; Примак, Юлія; Prymak, Yulia; Ющенко, Ірина; Yushchenko, Iryna |
2018 | Influence of Students’ Mindset and Grit on Their Language Aptitude | Hromova, Natalia; Громова, Наталія Михайлівна |
2018 | Особливості стабілізації психоемоційного стану жінок у пренатальний та постнатальний періоди | Ємець, Оксана; Yemets, Oksana |
2018 | Imaginary Characteristics of Psychic States Mental Representations in Students’ Lerning. | Prokhorov, Alexander; Прохоров, Олександр; Chernov, Albert; Чернов, Альберт; Khalfieva, Alisa; Халфієва, Аліса |
2018 | Дослідження емоційно-деструктивної поведінки в контексті гіперактивності та особистісних особливостей дітей | Яцишина, Анастасія Миколаївна; Yatsishina, Anastasiia Mykolaivna |
2018 | Мотиваційна основа механізмів становлення цінностей особистості в психології освіти дорослого | Романюк, Людмила; Romanyuk, Liudmyla Vasylivna; Бабич, Марія; Babych, Mariia |
2018 | Mechanism of ensuring quality of higher educational institutions’ work | Baimuratov, Mykhailo; Myshchak, Ivan; Krynytska, Oksana |
2018 | Організація взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів | Колишкіна, А. П.; Кондратюк, Світлана; Лянной, Михайло; Kondratiuk, Svitlana; Liannoi, Mykhailo |
2018 | Pedagogical conditions of future preschool teachers’ intellectual development | Karpova, Ella Eduardivna; Kudryavtseva, Olena Albertivna; Карпова, Елла Едуардівна; Кудрявцева, Олена Альбертівна |
2018 | Роль психологічної готовності особистості в адаптації до екстремальних умов життєдіяльності | Мірошниченко, Олена; Miroshnychenko, Olena |
2018 | Особливості емоційного вигорання батьків, які виховують дітей із синдромом Дауна | Соколова, Ганна Борисівна; Sokolova, Hanna Borysivna |
2018 | Психологічний час як детермінанта індивідуальної освітньої траєкторії особистості | Сухенко, Яна; Sukhenko, Yana |
2018 | «Small meeting with athletics» recreational event as an innovative tool promoting physical activity and active leisure time amongst preschoolers | Lubkowska, Wioletta; Лубковська, Віолетта; Tarnowski, Michal; Тарановський, Михайло; Eider, Jerzy; Ейдер, Єжи |
2018 | Psychodidactics of Ecopsychological Educational Environment Design | Yalanska, Svitlana; Яланська, Світлана; Ilchenko, Olena; Ільченко, Олена |
2018 | Чи можливо спрогнозувати успішність навчання за властивостями основних нервових процесів та психічних функцій | Лизогуб, В. С.; Пустовалов, В. О.; Черненко, Наталія Миколаївна; Chernenko, Natalia Mykolaivna |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 137