Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/748
Назва: | Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі |
Інші назви: | Pedagogic Conditions of Young Teachers’ Professional Development in a Comprehensive Institution |
Автори: | Петрусенко, Сергій Юрійович Petrusenko, Sergiy Yuriyovych |
Ключові слова: | професійне становлення адаптація самовизначення самореалізація молодий учитель наставництво professional development adaptation self-determination self-realization young teacher guidance mentor comprehentive institution |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Петрусенко, С. Ю. Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергій Юрійович Петрусенко; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 293 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні визначено й науково обґрунтовано сутність понять «професійне становлення молодих учителів у загальноосвітньому на-вчальному закладі», «адаптація», «самовизначення», «самореалізація», «наставництво», «наставник»; розкрито складові процесу професійного становлення учителів-початківців у загальноосвітньому навчальному закладі; визначено педагогічні умови, визначено критерії та рівні професійного становлення молодих учителів. The dissertation research is devoted to the problem of young teachers’ professional development in a comprehensive institution: essence of such terms as «young teachers’ professional development in a comprehensive in-stitution», «adaptation», «self-determination», «self-realization», «mentor» are defined and scientifically grounded; the components of young teachers’ professional development in a comprehensive institution process are detalized; pedagogic conditions aiming at cooperation of teachers with different terms of work are defined; the system of pedagogic guidance in a comprehentive institution is perfected by means of a corresponding school creation; involvement of young teachers to a research and methodological activity in a comprehentive institution; the criteria of professional development are defined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/748 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Петрусенко Сергій Юрійович.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.