Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7222
Title: | Деякі підходи до визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів |
Authors: | Осипова, Тетяна Юріївна Osipova, Tetyana Yuryivna Орду, К. С. |
Keywords: | підхід визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативна компетентність майбутні сімейні лікарі |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Львівська педагогічна спільнота |
Citation: | Орду К. С. Деякі підходи до визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду, Т. Ю.Осипова // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 27–28 березня 2020 року). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. – Ч. 2. – С. 75-79. |
Abstract: | Сьогодні розвиток первинної медико‐санітарної допомоги на засадах сімейної медицини розглядається в Україні згідно з Концепцією реформування системи охорони здоров’я як стратегічний напрям і першочергове завдання. До професійних обов’язків спеціаліста – лікаря загальної практики або сімейного лікаря – входить вирішення медичних питань одночасно із наданням кваліфікованих рекомендацій щодо соціальної, правової, профілактичної і реабілітаційної допомоги, використання ефективних різновікових технологій здоров’язбереження та фізичного виховання. Сучасний сімейний лікар повинен уміти застосовувати інформаційно-комуні- кативні технології (ІКТ) у своїй діяльності, бути компетентним у новітніх методах опрацювання медико-біологічних даних. У зв’язку з цим, важливо сформувати в майбутніх сімейних лікарів інформаційно-комунікативну компетентність (ІКК). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7222 |
Appears in Collections: | Кафедра педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pedagogylvivOsipova.pdf | 1.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.