Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6901
Назва: | Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходів |
Автори: | Коваленко, Вікторія Євгенівна Kovalenko, Viktoriia |
Ключові слова: | емоційний розвиток розумова відсталість діагностування показники емоційного розвитку |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Коваленко В. Є. Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходів / В. Є. Коваленко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 48-51. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено особливості діагностування емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті психодинамічного, поведінкового та діяльнісного підходів до цього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6901 |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kovalenko.pdf | 394.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.