Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6869
Назва: | Методика навчання майбутніх філологів фонетики китайської мови |
Інші назви: | The methodology of teaching future philologists of phonetics of Chinese language |
Автори: | Перелома, Тетяна Сергіївна Pereloma, Tеtiana Sergyivna |
Ключові слова: | філологи-синологи фонетика китайської мови використання інформаційний ресурсів початковий рівень навчання китайської мови в університеті китайськомовна фонетична компетентність методика навчання фонетики китайської мови експеримент sinology philologists Chinese language phonetics usage of information resources entry-level of Chinese language study at the university Chinese language phonetic competence methods of teaching Chinese language phonetics experiment |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Перелома Т. С. Методика навчання майбутніх філологів фонетики китайської мови : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Сергіївна Перелома; наук. кер. О. В. Асадчих; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2020. – 262 с. : табл. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі схарактеризовано лінгвістичні особливості фонетики китайської мови та труднощі її сприйняття і засвоєння носіями української мови. Обґрунтовано сутність фонетичної компетентності майбутніх філологів-синологів у складі таких компонентів, як: когнітивний, діяльнісний, соціокультурний, мотиваційно-ціннісний, навчально-стратегічний. Визначено лінгводидактичні засади формування китайськомовної фонетичної компетентності та її етапи, а саме: набуття теоретичних знань, формування фонетичних навичок, інтегрування фонетичних навичок у практику мовлення. Відібрано мовний і мовленнєвий матеріал для навчання майбутніх філологів-синологів фонетики китайської мови. Thesis focuses on theoretical analysis and practical development of the methods of teaching future philologists Chinese phonetics. It is established that the phonetics of the Chinese language has significant typological differences from the phonetics of the Ukrainian language: the articulation of the vocal and the consonant is peculiar (some sounds have no phonemes similar to the articulation with the Ukrainian ones); specific to the Chinese language are changes in sounds (phenomena of erization, assimilation, collection, nasalization, epenthesis) and tones. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6869 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pereloma Tеtiana Sergyivna.pdf | 5.47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.