Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6856
Назва: | Рефлексія у формуванні творчих здібностей педагога |
Інші назви: | Рефлексия в формировании творческих способностей педагога Reflection in forming teachers’ creative abilities |
Автори: | Марусинець, М. М. |
Ключові слова: | flection creative teacher pedagogical improvisation technology of developing creative abilities рефлексія творчий вчитель новаторство педагогічна імпровізація технологія розвитку творчих здатностей |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Марусинець М. М. Рефлексія у формуванні творчих здібностей педагога / М. М. Марусинець // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 43-47. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the essential dimensions of the phenomena "creativity", "pedagogical creativity" and "reflection" in the professional development of teachers. Creativity of a teacher is considered by the author as a special personal quality that acts like a kind of "background" in the development of cognitive, emotional and volitional, individual and psychological spheres. The levels of formedness of a personality and ways to implement them in quasiprofessional and personal self-improvement and self- realization of a teacher are determined. Particular emphasis is placed on the disclosure of individual types of teacher’s creativity manifestation – teaching improvisation and its psychological support. У статті розкрито сутнісні виміри феномена «творчість», «педагогічна творчість» і «рефлексія» у професійному становленні вчителя. Творчість педагога автор розглядає як особливу особистісну якість, що виступає своєрідним «фоном» у розвитку пізнавальної, емоційно-вольової, індивідуально-психологічної сфер. Визначено рівні сформованості творчої особистості та шляхи їх реалізації у квазіпрофесійному та особистісному самовдосконаленні та самореалізації педагога. Особливий акцент зроблено на розкритті видів індивідуального прояву педагогічної творчості – педагогічній імпровізації, розв’язанню педагогічних ситуацій та їх психологічного супроводу. Основною їх технологією є сам педагог, його засоби, якими він володіє. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6856 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Marusynets.pdf | 362.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.