Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/684
Назва: | Застосування передового науково-методичного досвіду з метою удосконалення рівнів володіння іноземною мовою у професійному середовищі |
Інші назви: | Use of the best scientific and methodical practices for improving the foreign language proficiency level in the professional environment |
Автори: | Бадюл, Людмила Миколаївна Badiul, Liudmyla |
Ключові слова: | іноземна мова рівні володіння іноземною мовою інтерактивні методи навчання кейс-стаді самостійна робота студенти економічних спеціальностей foreign language levels of foreign language proficiency interactive methods of training case study individual work students of economic specialties |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Бадюл, Л. М. Застосування передового науково-методичного досвіду з метою удосконалення рівнів володіння іноземною мовою у професійному середовищі / Л. М. Бадюл // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 1. – С. 32-36. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються підходи різних авторів до удосконалення мовленнєвих навичок студентів, покра- щення їх рівня володіння іноземними мовами. На основі проведеного аналізу визначено, що найбільш ефективними є наступні методи роботи зі студентами: інтегроване навчання, що базується на роботі з текстом; технологія занурення; інтерактивні методи навчання (ділові професійні ігри, кейс-стаді, дискусії, мозкові штурми, презентації та ін.). Розглянуто також декілька кейсів, розрахованих для роботи із студентами першого та другого курсів вищих навчальних закладів економічного спрямування, а також теми для самостійної роботи, які сприятимуть удосконаленню рівня володіння іноземною мовою. The article deals with the review of different approaches to the improvement of foreign language skills of students of non-linguistic higher educational institutions and their foreign language proficiency level. The aim of the article is to analyze different approaches to foreign language studying and forms of work, which promote more effective mastering of foreign language in the professional environment. On the basis of the carried out analysis it has been defined that the most effective methods of work with students are the following: the integrated training which is based on work with a text (by Y. V. Dehtiareva); technology of immersion (by Z. M. Korneva); interactive methods of training (business professional games, case study, discussions, brain storms, presentations, etc.). The article considers some cases optimized for work with the first and second year students of higher educational institutions of economic specialties. Similar cases, according to the author, positively influence the motivation of students-economists to foreign language studying and increase their proficiency level as these cases are based on real situations which future economists must be able to solve in their professional activity. Besides, individual work takes the most part of study load, so there are some topics of presentations for students’ individual work offered in article. The topics have been selected considering their significance for future economists. The prospects of the further research are aimed at developing a set of special exercises for students’ individual work. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/684 |
ISSN: | 2311-8466 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бадюл Л. М..pdf | 235.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.